Mé narozeniny

08.07.2009 21:23

Včera měla Bonnie 8 týdnů je krásné jak rychle roste a učí se. Už se stačila projevit i její paličatost, rozumí povelům "fuj" a "nesmíš" ale jakoby je s úsměvem ignorovala, pomůže pouze silné zatahaní za kůži za krkem, snad ji to brzy přejde! Ani mi nedocházelo, že jsem měla dnes devatenácté narozeniny, tolik starostí (i radostí) s pejskem, že jsem to málem zaspala :) Symbolicky mi dnes popřálo pár přátel a rodina (oslava bude další týden) a já dostala kupu dobrot pro Bonnie - od nejrůznějších dobrůtek po kostičky na čistění zubů, psí suchary, obrovskou kost (kterou snad Bonnie ani ještě neunese!). To se ale budeme mít!

Dnes také proběhlo bližší setkání s pejskem - 3měsíční fenečkou labradora Britou, nejprve byla statečná Bonnie a hlídala si doma svůj pelíšek, štěkala a vrčela a když štěkla starší a větší Brita, stáhla Bonnie ocásek bezi nohy a pozorovala ji z podžidle. Jsem zvědavá jak to bude pokračovat dál, uvidíme příští týden!