Proč bulteriér? A proč právě teď?

12.06.2009 16:32

Pro plemeno bulteriéra jsem se rozhodla asi tak před 9měsící, s přítelem jsme si vybírali pejska a společně snili jak ho vychováme a jak s námi bude spát v posteli. Byl to pes naprosto odlišný od ostatních plemen nejen svým vzhledem, ale i povahou. Dá se říct, že je to takový gaučový povaleč, který se ale rád vyřádí i na louce :) Začali jsme si zjišťovat, co všechno bulík potřebuje, jaké jsou pro něj nejlepší prostory a jak moc je náročný. No.. a někdy v té době, jsem se rozhodla, že bulíka prostě mít budeme.

Ale co se nestalo, osud mi prostě nepřál a přítel mě zanedlouho opustil a já zůstala sama se svým snem o pejskovi. A kdy jindy si člověk pořídí pejska, než když je mu smutno a touží po společnosti, lásce? Svědomí mi nedalo a v hlavě mi neustále vrtalo, jak to udělat, abych se já i pejsek měli dobře. A došlo mi, že jestli chci psa, tak teď a nebo nikdy, dokud mám prázdniny, čerstvě po maturitě, spoustu volného času a ještě k tomu krásné počasí. Na internetu jsem začala hledat štěňátka bulteriéra na prodej a narazila jsem na 8 krásných, nedávno narozených štěňátek, z toho už jen jen jedno bylo volné - Bonnie.

Věřím, že spolu se budeme mít skvěle a jedna druhé budeme oplácet jen to dobré.