Co se vlastně děje u Kratochvílů?

25.11.2010 11:50

 

No to je ale ostuda, takhle dlouho nechat opuštěný web. Fuj jak já se stydím! :))

Je to ale z prostého důvodu (všimli jste si, jak si majitelé webů pěkně dokáží svou nečinnost odůvodnit?). Mám pokažený notebook, což je pro mě hrozná ztráta, né že bych neměla jít kam na počítač, ale je to těžké, když cestujete mezi dvěma městy a půlku informací máte v jednom počítači a druhou v druhém. Fotky Bonnie v telefonu, které jsem přetahovala pomocí bluetooth do notebooku, který ale obyčejný stolní počítač samozřejmě nemá. Na internet se dostanu v práci, ale tahat s sebou fotky na flashce a snažit se je nahrát na web je téměř nadlidský úkol, neboť pokud otevřu více než dvě okna, pracovní počítač začne vydávat takové zvuky, že se div nerozletí na všechny strany světa... a pak se sekne. Alespoň že mám tak hodného tatínka, který se doma zabaví počítačem (někdy až moc) a Kamišovým poslílá pěkně čerstvé a ještě horké informace a fotografie týkající se Boňasi.

 

Teď krátké info pro návštěvníky:

Žádnou výstavu jsme v poslední době nenavštívili, takže žádná chlouba nebude :)

Předběžně se ale chystáme na Národní výstavu psů v Ostravě, která proběhne v měsíci dubnu.

Bonnie má pořád problém s packami, olizuje si meziprstí, ale osvědčený recept od chovatelů (každý den aspoň čtyři stroužky česneku) zabírá. I tak ale budeme muset navštívit veterinu, jakoby se učínek česneku zasekl na jednom místě a né a né se doléčit úplně, máme podezření na Bonnie, že si taky někdy líže nohy z nudy.

Blíží se Vánoce a nakupovací mánie se blíží, ode mě však už Bonnie dárek předběžně dostala - a to obojek :) Takže pod stromečkem se najde už jen nějaké kokinko.

Plánuji kresbu vánočního přání, snad se vše stihne tak jak má a přáníčko bude včas rozesláno :)